Els bombers premien un treballador d’Endesa per la seva col·laboració en uns rescats

  • Un treballador d'Endesa a la comarca lleidatana del Pallars Jussà, Lluís Tohà Ardiaca (Tremp, 1966), va rebre aquest divendres un esment honorífic del cos de Bombers de la Generalitat per posar a disposició dels agents el telefèric de la Vall Fosca sempre que ha estat necessari, per facilitar rescats a alta muntanya.

13.03.2017 - 12:30

LLEIDA, 13 (EUROPA PRESS)

Un treballador d’Endesa a la comarca lleidatana del Pallars Jussà, Lluís Tohà Ardiaca (Tremp, 1966), va rebre aquest divendres un esment honorífic del cos de Bombers de la Generalitat per posar a disposició dels agents el telefèric de la Vall Fosca sempre que ha estat necessari, per facilitar rescats a alta muntanya.

Lluís Tohà va rebre el premi a Figueres, durant la festa patronal amb motiu del dia de Sant Joan de Déu, en un acte al qual va assistir el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha informat Endesa aquest dilluns en un comunicat.

Tohà va començar la seva carrera a la Vall d’Aran, i des de fa anys desenvolupa la seva activitat professional a la Pobla de Segur, des d’on gestiona i dirigeix cinc centrals hidroelèctriques, entre elles la que té associada el telefèric.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor