El Versus Teatre acollirà aquesta temporada produccions de Sevilla, Madrid i Pamplona

  • El Versus Teatre de Barcelona acollirà aquesta temporada obres teatrals procedents de Sevilla, Madrid i Pamplona, ha informat la sala en un comunicat.

VilaWeb
08.09.2016 - 15:26

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

El Versus Teatre de Barcelona acollirà aquesta temporada obres teatrals procedents de Sevilla, Madrid i Pamplona, ha informat la sala en un comunicat.

La primera que estrenarà la programació serà ‘Mozart vs.Salieri’, un muntatge sevillà que porta a escena la controvertida relació entre dos dels més grans compositors de la història.

La producció madrilenya ‘Como si pasara un tren’, de Lorena Romanín, aterrarà a la sala amb sis úniques funcions, mentre que des de Pamplona arribarà ‘Quitapenas’ després d’esgotar localitats al teatre Gaudí.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor