Unai Hualde (Geroa Bai), president del parlament navarrès després de rebre el vot del PSN

  • El pacte es podria repetir en la configuració del govern de Navarra

VilaWeb
19.06.2019 - 13:40
Actualització: 19.06.2019 - 14:12

El Partit Socialista de Navarra (PSN) i Geroa Bai han investit avui el parlamentari de Geroa Bai Unai Hualde com a president de la mesa del parlament de Navarra, un acord que obre la porta a un possible acord perquè Maria Chivite (PSN) esdevingui presidenta del govern foral amb els vots d’aquestes dues formacions i l’abstenció de Bildu, que també entra a la mesa del parlament.

PSN i Geroa Bai han revifat unes negociacions trencades a pocs minuts de la votació al Parlament i han acabat votant junts per superar Navarra Suma (PP, Cs i UPN), que optava a la presidència de la mesa i que encara aspira a assumir el govern fruit de l’abstenció del PSN.

El PP ja ha acusat els socialistes ‘d’agenollar-se davant els nacionalistes’ i de ‘regalar el govern de Navarra’. ‘Pedro Sánchez està venent a trossos Espanya per aconseguir els vots que el facin president’, assegura la direcció de Pablo Casado.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor