El PSC pregunta a la CCMA si compensarà els altres partits després d’emetre l’acte del referèndum

  • El PSC ha registrat una pregunta al Parlament en la qual pregunta al Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) si cobrirà més partits, després que Tv3 emetés aquest dimarts l'acte dels partits sobiranistes de presentació de la llei del referèndum.

VilaWeb
06.07.2017 - 11:43

BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)

El PSC ha registrat una pregunta al Parlament en la qual pregunta al Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) si cobrirà més partits, després que Tv3 emetés aquest dimarts l’acte dels partits sobiranistes de presentació de la llei del referèndum.

El text registrat, recollit per Europa Press, demana a la CCMA que expliqui “quines cobertures té previstes per compensar a la resta de partits polítics i complir amb els criteris de pluralitat de veus i l’equilibri informatiu en els mitjans de comunicació de la CCMA”.

Aquest requeriment es produeix després de l’acte organitzat per JxSí i el Govern aquest dimarts, en el qual van presentar la futura llei del referèndum al Teatre Nacional de Catalunya (TNC) i que va ser emès en directe per Tv3.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor