El PP de Badalona donarà suport a la moció de censura del PSC per desbancar l’alcaldessa

  • El coordinador general del PP català i líder del partit a Badalona (Barcelona), Xavier Garcia Albiol, ha anunciat aquest dilluns que donaran suport a la moció de censura del PSC per desbancar l'alcaldessa de la ciutat, Dolors Sabaté (Guanyem Badalona en Comú).

VilaWeb
17.10.2016 - 12:30

BADALONA (BARCELONA), 17 (EUROPA PRESS)

El coordinador general del PP català i líder del partit a Badalona (Barcelona), Xavier Garcia Albiol, ha anunciat aquest dilluns que donaran suport a la moció de censura del PSC per desbancar l’alcaldessa de la ciutat, Dolors Sabaté (Guanyem Badalona en Comú).

En roda de premsa, ha explicat que renuncia a ser candidat i a estar en el govern, i que ofereix els deu regidors populars del consistori al candidat socialista, Àlex Pastor, perquè formi un govern alternatiu: “Aquest és el major sacrifici personal i polític que ens poden demanar a les persones que hem guanyat les eleccions”.

Amb tot, ha demanat a Pastor que lliuri durant els pròxims dies una llista de les responsabilitats que assumiran els socialistes i que, segons la seva opinió, han de ser “forts” per tenir el suport dels populars.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor