17.03.2017 - 14:51
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
El Port de Barcelona ha participat en la fira SITL, una dels principals esdeveniments del transport i la logística a Europa i que s’ha celebrat a París del 14 al 16 de març amb 500 expositors i 24.000 professionals de 80 països, ha informat en un comunicat aquest divendres.
L’enclavament portuari barceloní ha promocionat la qualitat dels seus serveis logístics i la seva oferta intermodal, que ho han posicionat com un enllaç de distribució euromediterrani i porta del sud d’Europa.
El cap d’Estratègia del Port de Barcelona, Jordi Torrent, ha participat en la conferència ‘Le ferroviaire en action’, en la qual ha explicat l’aposta que està realitzant el Port de Barcelona per impulsar els serveis ferroviaris que permetin apropar l’enclavament als clients del seu ‘hinterland’.
Ha destacat el creixement de la quota ferroviària, que se situa actualment en el 12%, la qual cosa ha atribuït a la implicació de la comunitat portuària, integrada per les terminals, l’Autoritat Portuària i els operadors logístics.
També ha recordat que les conclusions del projecte Clyma, liderat pel Port de Barcelona, sostenen que realitzant petites inversions en actuacions estratègiques es pot millorar substancialment la competitivitat de les infraestructures ferroviàries existents.