El PDeCAT recapta donatius per pagar multes i despeses judicials pel 9N

  • El PDeCAT ha iniciat aquest dimarts una campanya de recollida de donatius per pagar les multes i les despeses judicials dels investigats i condemnats per accions a favor del dret a decidir i a mostrar suport a l'expresident Artur Mas i els exconsellers Francesc Homs, Joana Ortega i Irene Rigau, inhabilitats per participar en la consulta del 9N.

VilaWeb
02.05.2017 - 19:53

BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)

El PDeCAT ha iniciat aquest dimarts una campanya de recollida de donatius per pagar les multes i les despeses judicials dels investigats i condemnats per accions a favor del dret a decidir i a mostrar suport a l’expresident Artur Mas i els exconsellers Francesc Homs, Joana Ortega i Irene Rigau, inhabilitats per participar en la consulta del 9N.

A més de fer front a les multes d’aquests tres càrrecs, la recaptació –a través d’un compte corrent– farà front “a possibles noves mesures que es puguin imposar als membres de la Mesa del Parlament”, ha explicat el partit en un comunicat.

La campanya es difondrà en anuncis a les xarxes socials i a la pàgina web del partit, amb la intenció també de transmetre a les persones inhabilitades “que no estan soles en aquests moments i que la seva actuació va respondre el desig majoritari de la societat catalana”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor