El pare del copilot de l’avió de Germanwings assegura que el seu fill “no patia depressió”

  • BERLÍN, 24 (DPA/EP) El pare del copilot Andreas Lubitz, considerat l'únic responsable d'estavellar fa dos anys un avió de Germanwings amb 149 persones a bord, ha sostingut aquest divendres que el seu fill no patia una depressió en el moment de la tragèdia.

VilaWeb
24.03.2017 - 12:03

BERLÍN, 24 (DPA/EP)

El pare del copilot Andreas Lubitz, considerat l’únic responsable d’estavellar fa dos anys un avió de Germanwings amb 149 persones a bord, ha sostingut aquest divendres que el seu fill no patia una depressió en el moment de la tragèdia.

“Vull destacar que el nostre fill no estava deprimit en el moment de la caiguda”, ha declarat Günter Lubitz en la seva primera aparició pública en complir-se dos anys de la tragèdia, en la qual ha presentat un informe criticant les conclusions de la investigació.

Lubitz ha indicat que en els sis anys que van precedir la tragèdia el seu fill era una persona plena de vida i que s’havia recuperat totalment d’una depressió patida entre el 2008 i el 2009.

Les autoritats judicials d’Alemanya i França van arribar a la conclusió que el copilot de llavors 27 anys va desviar de manera deliberada l’aparell que realitzava un vol entre Barcelona i Duesseldorf el 24 de març del 2015 en un acte suïcida i van destacar que el jove havia patit una depressió.

En una entrevista publicada aquest dijous pel setmanari ‘Die Zeit’, Günter Lubitz va qüestionar l’objectivitat dels investigadors. “Hi va haver coses que no van ser investigades perquè potser no es volia investigar-les”, va sostenir.

“El nostre fill era una persona molt responsable. No tenia motius per planejar i dur a terme un suïcidi i menys encara d’endur-se amb si 149 innocents”, va sostenir.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor