El Museu de Cinema de Girona i la UdG reflexionaran sobre la dona en els inicis del cinema

  • El Museu del Cinema de Girona i la Universitat de Girona (UdG) reflexionaran sobre el paper de la dona al cinema en els orígens del setè art (1895-1920).

VilaWeb
27.03.2017 - 17:54

GIRONA, 27 (EUROPA PRESS)

El Museu del Cinema de Girona i la Universitat de Girona (UdG) reflexionaran sobre el paper de la dona al cinema en els orígens del setè art (1895-1920).

Segons ha informat l’Ajuntament de la ciutat en un comunicat, el museu celebrarà un seminari internacional aquest dijous i divendres amb la presència de 35 investigadors de tot el món.

Les intervencions es divideixen en quatre blocs: presència de la dona en la indústria cinematogràfica; feminismes polítics; arquetips nacionals de la dona, i representacions de la dona.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor