13.01.2017 - 19:00
BARCELONA, 13 (EUROPA PRESS)
El Maldà es convertirà en el taller del pintor finlandès Vilho Lampi a través de la companyia Parking Shakespeare amb l’obra ‘Déu és bellesa’, una peça composta de vuit escenes que recreen vuit quadres realitzats per l’artista.
L’obra, que es veurà del 18 de gener al 12 de febrer, és la teatralització que el dramaturg finlandès Kristian Smeds va fer el 2000 de la novel·la del mateix títol de l’escriptor Paavo Rintala, una recreació lliure de la vida de Lampi (Oulu, 1898-1933), ha informat el teatre en un comunicat.
En cada quadre, el pintor explora amb honestedat els límits humans i troba un motor ètic en la recerca de la bellesa, convertint-se en una narració sobre l’experiència de la bellesa, la recerca de la divinitat i la dificultat de ser un home.
La directora de l’obra, Alicia Gorina, ha assegurat que Lampi és un personatge “molt complex i complet”, i en l’obra un actor diferent interpretarà cadascun dels quadres per donar-li cos i veu.
La companyia Parking Shakespeare, coneguda pels seus espectacles de Shakespeare a l’aire lliure, torna al Maldà amb aquesta exploració dels límits humans.