El Govern garanteix uns nous jutjats per a Mollet en 2018

  • El conseller de Justícia, Carles Mundó, ha garantit que Mollet del Vallès (Barcelona) tindrà uns nous jutjats en 2018, després que aquest estiu comencin les obres d'adequació en els terrenys reservats per a l'obra.

VilaWeb
04.05.2017 - 17:24

MOLLET DEL VALLÈS (BARCELONA), 4 (EUROPA PRESS)

El conseller de Justícia, Carles Mundó, ha garantit que Mollet del Vallès (Barcelona) tindrà uns nous jutjats en 2018, després que aquest estiu comencin les obres d’adequació en els terrenys reservats per a l’obra.

Així ho ha explicat en un comunicat l’Ajuntament, després que aquest dijous Mundó hagi visitat els actuals jutjats i el Registre Civil de la població i que els hagi definit com a “precaris per no complir els mínims exigibles per prestar un bon servei”.

El conseller ha precisat que durant el 2018 espera que “es puguin traslladar tots els serveis judicials que hi ha a Mollet a un únic espai, que reunirà les millores condicionis” per als treballadors.

En aquest sentit, l’alcalde del municipi, Josep Monràs, ha expressat la seva satisfacció per “veure la llum en aquest camí fosc” que durant molt de temps ha sofert la localitat per aconseguir unes noves dependències judicials.

Monràs ha indicat que aquest retard d’equipament s’ha degut a raons “purament administratives i de la propietat” del terreny en el qual s’aixecarà la nova seu.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor