12.01.2017 - 18:37
BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)
L’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC), dependent del Govern, ha actualitzat el format digital del Mapa d’Àrees Hidrogeològiques, que s’utilitza per a la gestió dels aqüífers, ha informat la Conselleria de Territori i Sostenibilitat aquest dijous en un comunicat.
El mapa és una eina de representació i divulgació de les característiques hidrogeològiques del territori i del subsòl català, i serveix per planificar la gestió de l’aigua procedent d’aqüífers, tenint en compte que el 21% de la demanda catalana es proveeix amb aigües subterrànies.
El mapa constitueix una síntesi a escala 1:250.00 de les àrees hidrogeològiques amb què es pot dividir el territori i inclou la classificació de les formacions geològiques del Mapa Geològic de Catalunya.