El districte de Gràcia de Barcelona comptarà amb un nou CAP a partir del dilluns

  • El districte de Gràcia de Barcelona sumarà un nou Centre d'Atenció Primària (CAP) a partir del pròxim dilluns que comptarà amb 25.791 persones assignades i gestionarà l'Institut Català de la Salut (ICS), ha anunciat la Conselleria de Salut de la Generalitat aquest dijous en un comunicat.

23.03.2017 - 14:43

BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)

El districte de Gràcia de Barcelona sumarà un nou Centre d’Atenció Primària (CAP) a partir del pròxim dilluns que comptarà amb 25.791 persones assignades i gestionarà l’Institut Català de la Salut (ICS), ha anunciat la Conselleria de Salut de la Generalitat aquest dijous en un comunicat.

El CAP Vila de Gràcia-Cibeles, que comptarà amb 1.700 metres quadrats i se situarà en el 363 del carrer Còrsega, celebrarà aquest divendres una jornada de portes obertes perquè els veïns puguin conèixer el centre de primera mà.

Es tracta d’una inversió molt reivindicada pel veïnat en protestes que van començar el 2009, i la seva posada en marxa forma part del conveni entre Salut i l’Ajuntament de Barcelona per millorar la xarxa sanitària de la ciutat.

L’equip d’atenció primària està format per metges de família, infermeria, treballadors socials i personal d’atenció, si bé els serveis de pediatria, atenció sexual i reproductiva, odontologia i diagnòstic s’hauran de seguir fent en el CAP Pare Claret.

Entre les principals línies de treball que vol impulsar l’equip destaca la consolidació de la metodologia de la millora contínua, l’impuls de nous models d’abordar la cronicitat i la incorporació de la comunitat a l’organització.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor