El Ctesc diu que els horaris comercials hauran d’adaptar-se a la reforma horària

  • El Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya (Ctesc) ha considerat que l'avantprojecte de llei de comerç, serveis i fires del Govern haurà d'adaptar els horaris comercials, que han passat de 72 a un màxim de 75 hores d'obertura setmanal, a la normativa específica que es derivi de la reforma horària per garantir la conciliació laboral i familiar.

VilaWeb
21.10.2016 - 15:41

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

El Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya (Ctesc) ha considerat que l’avantprojecte de llei de comerç, serveis i fires del Govern haurà d’adaptar els horaris comercials, que han passat de 72 a un màxim de 75 hores d’obertura setmanal, a la normativa específica que es derivi de la reforma horària per garantir la conciliació laboral i familiar.

El dictamen té un vot particular conjunt de CCOO i UGT sobre els horaris comercials, que volen restablir les 72 hores d’obertura setmanal i plategen que l’horari diari màxim d’obertura, fixat entre les 7.00 i les 22.00 hores, es redueixi fins a les 21.00 –fins a les 19.00 en el cas dels dies 24 i 31 de desembre–.

Pel que fa als municipis turístics, que hauran de renovar la seva llicència cada quatre anys per assegurar que segueixen complint els requisits de pernoctació i demanda turística, el Ctesc opta per pròrrogues d’un període de dos anys.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor