El conseller Comín insta a una aliança per aconseguir l’Agència Europea del Medicament

  • Assegura que Barcelona té "opcions reals" per convertir-se a la nova seu d'aquest organisme

21.03.2017 - 14:25

Assegura que Barcelona té “opcions reals” per convertir-se a la nova seu d’aquest organisme

L’HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 21 (EUROPA PRESS)

El conseller de Salut, Antoni Comín, ha instat a una aliança amb la indústria farmacèutica, les oficines de farmàcia i les universitats per aconseguir que Barcelona sigui la nova seu de l’Agència Europea del Medicament, una candidatura que té el suport del Govern central i la Generalitat de Catalunya.

Durant la inauguració del saló Infarma en Fira de Barcelona, Comín ha manifestat que “Barcelona té opcions reals d’acollir l’Agència Europea del Medicament i, com més forta sigui la coalició per a aquesta candidatura, més opcions hi haurà”.

Comín ha participat en la inauguració del saló dedicat a l’oficina de farmàcia juntament amb el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona i del comitè organitzador d’Infarma, Jordi de Dalmases; del director general de Cartera Bàsica de Serveis del Sistema Nacional de Salut i Farmàcia, Agustín Rivero; del president del Consell General de Col·legis Oficials de Farmacèutics d’Espanya, Jesús Aguilar; del president del Col·legi de Farmacèutics de Madrid, Luis Joaquín González, i de la directora d’Infarma, Francisca Aranzana.

Durant la seva intervenció, l’conseller de Salut també ha apuntat que la Generalitat està tramitant una llei per a la creació de l’Agència Catalana del Medicament que reunirà totes les competències que en aquest àmbit té el seu departament.

Per la seva banda, el president del Col·legi de Farmacèutics de Barcelona, Jordi de Dalmases, ha destacat “el creixement de metres quadrats del saló i la participació dels farmacèutics al congrés on es debaten sobre l’actualitat i els reptes de la farmàcia”.

El saló Infarma tindrà lloc fins dijous que ve en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona amb la previsió de la visita de més de 25.000 professionals del sector.

A més, 200 ponents d’àmbit nacional i internacional se citaran per debatre, mitjançant nou taules de debat i més de cinquanta aules, sobre les perspectives de la professió farmacèutica.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor