El Consell Comarcal del Baix Llobregat aprova una moció contra empreses multiservei

  • El Consell Comarcal del Baix Llobregat ha aprovat una moció presentada pel sindicat UGT per evitar la contractació d'empreses multiservei o de serveis integrals i obligar aquestes empreses a aplicar les condicions laborals pactades en el conveni col·lectiu sectorial que sigui aplicable.

21.03.2017 - 15:29

SANT FELIU DE LLOBREGAT (BARCELONA), 21 (EUROPA PRESS)

El Consell Comarcal del Baix Llobregat ha aprovat una moció presentada pel sindicat UGT per evitar la contractació d’empreses multiservei o de serveis integrals i obligar aquestes empreses a aplicar les condicions laborals pactades en el conveni col·lectiu sectorial que sigui aplicable.

En la moció, el Consell Comarcal es compromet a fer els passos necessaris per assegurar que els concursos públics no afavoreixin les empreses multiservei i a activar els mecanismes per evitar la contractació d’empreses multiservei amb conveni propi per prestar serveis públics, segons ha informat la UGT en un comunicat.

Aquesta acció s’emmarca dins de la campanya que el sindicat està duent a terme per denunciar el “frau” que representen les empreses multiservei.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor