Egipte.- El Papa condemna l’atemptat terrorista en una església copta d’Egipte produït 20 dies abans del seu viatge

  • El Papa ha condemnat l'atemptat terrorista a Egipte en el qual, almenys 21 persones han mort i altres 59 han resultat ferides com a conseqüència d'una explosió que es va produir mentre se celebrava una missa a l'església copta de Sant Jordi, en la localitat egípcia de Tanta, en el delta del Nil, a 120 quilòmetres al nord del Caire, segons ha confirmat en un comunicat el Ministeri de Sanitat d'Egipte.

VilaWeb
09.04.2017 - 13:28

ROMA, 9 (EUROPA PRESS)

El Papa ha condemnat l’atemptat terrorista a Egipte en el qual, almenys 21 persones han mort i altres 59 han resultat ferides com a conseqüència d’una explosió que es va produir mentre se celebrava una missa a l’església copta de Sant Jordi, en la localitat egípcia de Tanta, en el delta del Nil, a 120 quilòmetres al nord del Caire, segons ha confirmat en un comunicat el Ministeri de Sanitat d’Egipte.

“Que el Senyor converteixi el cor dels que sembren violència i mort i també el d’aquells que fan i fabriquen armes”, ha assenyalat durant l’ángelus que ha resat després de presidir la missa del Diumenge de Rams a la plaça de Sant Pere.

Francisco ha expressat el seu dolor i ha mostrat les seves condolences al Papa Teodoro II i a tota la nació d’Egipte.

Aquest atemptat, just abans de l’inici de les celebracions del Diumenge de Rams, inici de la Setmana Santa cristiana, es produeix 20 dies abans de la visita del papa Francisco, que té previst desplaçar-se a Egipte els propers 28 i 29 d’abril.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor