Dues línies més de Rodalies acumulen retards d’una hora per un atropellament mortal

  • La línies de tren R2 nord i R11 de Rodalies acumulen retards de més d'una hora aquest dimarts a causa d'un atropellament mortal ocorregut a les 8.05 hores entre les estacions de Montcada i Reixac i Sant Andreu Comtal (Barcelona), ha informat Renfe en un comunicat.

VilaWeb
21.02.2017 - 10:05

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

La línies de tren R2 nord i R11 de Rodalies acumulen retards de més d’una hora aquest dimarts a causa d’un atropellament mortal ocorregut a les 8.05 hores entre les estacions de Montcada i Reixac i Sant Andreu Comtal (Barcelona), ha informat Renfe en un comunicat.

A més, segueixen produint-se retards de més de 30 minuts en les línies R2 sud, R13, R14, R15 i R16 per una incidència que afecta al sistema de senyalització entre El Prat de Llobregat i Gavà (Barcelona) des de les 7.00 hores en sentit sud.

Per minimitzar l’afectació s’estan desviant puntualment trens regionals per Vilafranca del Penedès (Barcelona), i tècnics d’Adif s’han desplaçat el lloc per reparar l’avaria.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor