Dràcula protagonitzarà el 50è aniversari del Festival de Sitges el 2017

  • El personatge literari i cinematogràfic Dràcula, de la novel·la de Bram Stoker i adaptat moltes vegades al cinema, serà homenatjat en l'edició 2017 del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que se celebra a Sitges (Barcelona), que serà la del 50è aniversari del festival.

VilaWeb
14.10.2016 - 18:44

SITGES (BARCELONA), 14 (EUROPA PRESS)

El personatge literari i cinematogràfic Dràcula, de la novel·la de Bram Stoker i adaptat moltes vegades al cinema, serà homenatjat en l’edició 2017 del Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, que se celebra a Sitges (Barcelona), que serà la del 50è aniversari del festival.

Segons ha informat el director del festival, Àngel Sala, en roda de premsa, la pròxima edició estarà apadrinada per una “figura internacional”, ha explicat.

Sobre el volum de venda d’entrades, aquesta edició del festival s’han mantingut respecte a l’any passat, amb 59.900 entrades venudes, de manera que es consolida la tendència de vendes, ha dit.

Aquesta xifra representa la mateixa que l’edició 2015, quan es va batre el rècord amb l’obertura d’una quarta sala –la sala Tramuntana–.

El festival conclourà aquest diumenge amb les tradicionals maratons, i a falta del tancament aquest dissabte amb la pel·lícula ‘The Limehouse Golem’, de Juan Carlos Medina, de l’anunci del palmarès.

Alhora, Sony Pictures ha anunciat que una de les pel·lícules sorpresa que es podrà veure aquest dissabte entre les cintes sorpresa serà el thriller de ciència-ficció ‘La llegada’, de Denis Villeneuve, després del seu pas pels festivals de Venècia, Toronto i Sant Sebastià.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor