05.03.2026 - 17:38
|
Actualització: 05.03.2026 - 17:56
La AP-7 registra dotze quilòmetres de retencions aquesta tarda a l’altura de Cerdanyola del Vallès en sentit nord, per un camió d’escombraries que ha bolcat al mig de l’autopista. Els vehicles només poden circular pel voral dret, cosa que congestiona el trànsit.
🔴🚧 Només un carril obert a l'AP-7 a Cerdanyola del Vallès en sentit nord (Girona) a causa d'un #accident i cua de 3 km des de Sant Cugat del Vallès#SCT pic.twitter.com/TfogDwyDSw
— Trànsit (@transit) March 5, 2026
Afectacions també a la B-23
La incidència també ha repercutit a la B-23 des del Papiol, exactament a l’enllaç amb la AP-7, on s’han format cues. El Servei Català de Trànsit (SCT) recomana d’utilitzar itineraris alternatius com ara la A-2, la B-40 i la C-58, tant per als conductors que circulen per la AP-7 en sentit nord com per als que surten de Barcelona per la B-23.
Uns quants sinistres compliquen la circulació
El d’aquest camió és l’incident més destacat en una jornada complicada per a la circulació a la AP-7, marcada per la pluja i tot un seguit de sinistres. A l’altura de Parets del Vallès, un accident ha causat aturades de sis quilòmetres en sentit sud.
A Mollet del Vallès, també en sentit Girona, un altre accident ha obligat a tallar dos carrils, amb dos quilòmetres de lentitud a Santa Perpètua de Mogoda.
Més al nord, a la Jonquera (Alt Empordà), l’accident d’un turisme, que ha bolcat, ha causat dos quilòmetres de retencions en sentit Tarragona.

