Disminueix un 11% el nombre de fets delictius a Sant Boi de Llobregat

  • Sant Boi de Llobregat va registrar 3.535 fets delictius durant l'any 2016, una xifra que suposa una disminució de l'11,3% en relació amb l'any anterior, i confirmar la tendència a la baixa dels últims cinc anys a la ciutat.

VilaWeb
25.01.2017 - 18:34

SANT BOI DE LLOBREGAT (BARCELONA), 25 (EUROPA PRESS)

Sant Boi de Llobregat va registrar 3.535 fets delictius durant l’any 2016, una xifra que suposa una disminució de l’11,3% en relació amb l’any anterior, i confirmar la tendència a la baixa dels últims cinc anys a la ciutat.

La reducció es produeix tant en els delictes contra el patrimoni, que són els més freqüents i que cauen un 12%, com en els delictes contra les persones, els que més sensació d’inseguretat generen, que baixen un 14,6%, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

En especial, es redueix el nombre de robatoris amb força (un 21,8% menys) i els robatoris amb violència i intimidació (un 15,8% menys) i, en canvi, augmenten els estrebades (un 22% més).

Recomanem

Fer-me'n subscriptor