Diada.- Unió defensa una consulta pactada i dóna suport als actes institucionals de la jornada

  • Unió ha reiterat aquest divendres la seva defensa d'una consulta pactada entre Estat i Generalitat sobre el futur polític de Catalunya i ha cridat a participar en els actes "institucionals" de la Diada de diumenge.

VilaWeb
09.09.2016 - 15:30

BARCELONA, 9 (EUROPA PRESS)

Unió ha reiterat aquest divendres la seva defensa d’una consulta pactada entre Estat i Generalitat sobre el futur polític de Catalunya i ha cridat a participar en els actes “institucionals” de la Diada de diumenge.

En un manifest publicat amb motiu de la Diada, el partit ha defensat el dret dels catalans a una consulta legal i pactada a Catalunya, com “únic camí de sortida” a la situació.

El text també defensa l’autogovern davant “una pressió premeditada per minoritzar” les institucionals catalanes, tot i que adverteix que les institucions catalanes no poden combatre això amb la il·legalitat perquè poden quedar deslegitimides.

A més, Unió reitera el seu compromís amb la cohesió social, per a la qual cosa destaca la defensa de la immersió lingüística com a “llavor de convivència present i futura”.

I demana treballar per la promoció d’un model econòmic “més just” centrat en les necessitats tant de les persones com de les famílies.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor