Denunciada una veïna de Burjassot per intentar matar el seu gos amb antidepressius

  • La Policia Local de Burjassot (València) ha denunciat una dona de 55 anys, veïna del municipi, per un presumpte delicte de maltractament animal contra el seu gos, al qual va intentar matar administrant-li antidepressius perquè "els molestava".

VilaWeb
13.10.2016 - 11:06

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

La Policia Local de Burjassot (València) ha denunciat una dona de 55 anys, veïna del municipi, per un presumpte delicte de maltractament animal contra el seu gos, al qual va intentar matar administrant-li antidepressius perquè “els molestava”.

Segons informa l’Ajuntament en un comunicat, la dona es va presentar en una clínica veterinària, amb el seu gos, al·legant, amb signes de penediment, que havia intentat acabar amb la seua vida administrant-li pastilles antidepressives afegint com a principal motiu, que el gos “els molestava”.

Des de la clínica es van posar en contacte ràpidament amb la inspectora responsable de la Unitat de Protecció Animal de la Policia Local de Burjassot (UPAN) per a comunicar els fets, i alhora van remetre l’animal a un hospital veterinari.

Agents de la Policia Local es van presentar en el domicili de la dona per a informar-li que havia incorregut en un presumpte delicte de maltractament animal, en espera del resultat.

Afortunadament i, a causa de la ràpida intervenció clínica, el gos ha salvat la seua vida i ja està al compte de la Societat Protectora d’Animals de Burjassot (SPAB) en espera que trobe una nova llar, on ho tracten adequadament, destaquen les fonts municipals.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor