Delikia i AFAV llancen la campanya ‘Un Cafè per l’Alzhéimer’ per a visibilitar la malaltia amb un enfocament positiu

  • L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer de València (AFAV) ha presentat estw dilluns en el seu Centre de Dia Benicalap la campanya 'Un Cafè per l'Alzhéimer', una iniciativa solidària de l'empresa Delikia per a acostar la malaltia d'alzheimer a la societat amb un enfocament positiu.

VilaWeb
12.09.2016 - 19:00

VALÈNCIA, 12 (EUROPA PRESS)

L’Associació de Familiars de Malalts d’Alzheimer de València (AFAV) ha presentat estw dilluns en el seu Centre de Dia Benicalap la campanya ‘Un Cafè per l’Alzhéimer’, una iniciativa solidària de l’empresa Delikia per a acostar la malaltia d’alzheimer a la societat amb un enfocament positiu.

Esta iniciativa és el primer acte de la campanya ‘Un Post-it per l’Alzhéimer 2016’, organitzada per commemorar el Dia Mundial del Alzhéimer 2016, 21 de setembre, segons ha informat AFAV en un comunicat.

A la presentació de la campanya han intervingut la presidenta d’AFAV, Juana García; la gerent de l’associació, Ana Morón; José Manuel Benet, de Desenvolupament de Clients de Delikia; i el delegat del Govern a el País Valencià, Juan Carlos Moragues.

Delikia, de manera solidària i altruista, ha imprès dos milions de gots amb frases positives sobre la malaltia d’alzhéimer, amb l’objectiu de conscienciar la societat que “tot i que esta malaltia és incurable, podem fer molt per les persones que la patixen i pels seus familiars”.

Així doncs, qui vullga prendre’s ‘Un Cafè per l’Alzhéimer’ ha d’anar a qualsevol de les màquines expenedores que Delikia té a la Comunitat Valenciana en llocs com centres comercials, hospitals, universitats, aeroports, estacions, centres escolars o instal·lacions esportives.

Juana García ha agraït a Delikia la “gran implicació” que ha tingut amb AFAV, “no només per preparar esta campanya tan important i necessària per a la nostra associació sinó pel tracte i l’afecte rebut per part de l’equip humà de l’empresa”.

García ha finalitzat la seua intervenció aconsellant als assistents una cosa que apareix en els gots de Delikia: “Recorda’m cada dia les coses importants de la vida”.

José Manuel Benet, per part seua, ha manifestat que “quan ens vam reunir per primera vegada amb els responsables d’AFAV no imaginàvem que arribaríem a crear uns llaços tan forts, que ens arribaríem a involucrar tant i que el resultat seria tan satisfactori.

“Junts hem aconseguit que veja la llum una col·lecció de gots dedicada especialment a donar visibilitat a una malaltia dura i que està tremendament present en la nostra societat”, valorat.

Benet ha explicat que “amb un impacte previst de més de quatre milions de persones, la col·lecció consta de sis vasos il·lustrats que busquen transmetre un missatge en positiu sobre l’alzhéimer, transmetent la cruesa de la malaltia, però posant l’enfocament en la necessitat de conèixer-la per a tractar amb mim als qui la patixen”.

Ana Morón ha posat èmfasi en “la importància de la solidaritat del món empresarial en el moviment associatiu, impulsant campanyes de sensibilització social”. Morón ha recordat als assistents que amb este acte, AFAV comença la campanya ‘Un Post-it per l’Alzhéimer 2016’, “a la qual invitem la societat valenciana a acompanyar-nos i participar en tots els actes.

Enguany el protagonista és el projecte #ElPoderdelaMúsica amb el qual “anem a mostrar al món els grans beneficis que la música aporta a les persones amb alzhéimer”.

Per la seua banda, el delegat del Govern Juan Carlos Moragues ha advocat per “unir-nos tots, com està ocorrent hui ací, que polítics, institucions, associacions i empreses, venim a donar suport a esta campanya i el treball que porta fent AFAV per les persones amb alzhéimer des de fa 25 anys”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor