
Per: Redacció


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.


Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de VilaWeb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.

Fes-te subscriptor de VilaWeb
S’ha mort a vuitanta-cinc anys David Prowse, l’actor que va donar vida a Darth Vader, el malvat personatge de La guerra de les galàxies, segons que ha confirmat el seu representant a través de les xarxes socials. Tot i haver encarnat un símbol de la història del cinema, per les condicions del seu personatge el rostre de Prowse no es va veure mai a tota la saga, i la seva veu natural, que al muntatge final original era doblada per James Earl Jones, tampoc no es va sentir. Amb tot, el creador de la saga, George Lucas, va encomanar la interpretació a Prowse pel seu físic imponent: més de dos metres d’alçada, vora 120 quilos de pes i campió d’halterofília. L’actor havia participat en la paròdia de James Bond Casino Royale i a La taronja mecànica, però fou el rol de Darth Vader que li donà fama.
Comentaris
Els subscriptors de VilaWeb poden comentar aquesta notícia, o bé llegir els comentaris que hi han fet els altres subscriptors i debatre-la amb ells , clicant ací.
Si encara no sou subscriptors, us en podeu fer clicant ací.
S'ha afegit la noticia a Favorits