Cuba.- Les honres fúnebres per Castro comencen aquest dilluns al Memorial José Martí

  • El protocol funeral pel líder cubà Fidel Castro començarà aquest dilluns en el Memorial José Martí, a l'Havana, en el marc de nou dies de dol nacional que acabaran el 4 de desembre, dia en el qual tindrà lloc la cerimònia d'inhumació al cementiri de Santa Ifigenia.

VilaWeb
28.11.2016 - 09:44

MADRID, 28 (EUROPA PRESS)

El protocol funeral pel líder cubà Fidel Castro començarà aquest dilluns en el Memorial José Martí, a l’Havana, en el marc de nou dies de dol nacional que acabaran el 4 de desembre, dia en el qual tindrà lloc la cerimònia d’inhumació al cementiri de Santa Ifigenia.

“Durant la vigència del Dol Nacional cessaran les activitats i espectacles públics, onejarà l’ensenya nacional a mitja asta als edificis públics i establiments militars”, van assenyalar la Comissió Organitzadora del Comitè Central del Partit, l’Estat i el Govern de Cuba en un comunicat publicat dissabte.

Les honres fúnebres començaran aquest dilluns, des de les 09:00 fins a les 22:00 hores, en el Memorial José Martí, obert a la població de la capital fins al 29 de novembre, en l’horari comprès entre les 09:00 i les 12:00 hores.

Dilluns, a les 19:00 hores, es realitzarà un “acte de masses” a la plaça de la Revolució José Martí de la capital i l’endemà “començarà el trasllat de les cendres per l’itinerari que rememora La Caravana de la Libertad del gener del 1959, fins a la província de Santiago de Cuba, ruta que acabarà el dia 3 de desembre.

La cerimònia d’inhumació s’efectuarà a les 07:00 del dia 4 de desembre al cementiri de Santa Ifigenia.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor