Cs exigeix explicacions al Govern sobre els nens “atrapats” a Montoliu de Segarre (Lleida)

  • El diputat de Cs al Parlament Jorge Soler ha demanat aquest diumenge explicacions a la Generalitat per no haver evacuat "als nens atrapats en una casa de colònies" de Montoliu de Segarre (Lleida), que s'han quedat sense calefacció ni aigua calenta a causa del temporal de pluges i neu, ha assegurat.

VilaWeb
26.03.2017 - 17:33

LLEIDA, 26 (EUROPA PRESS)

El diputat de Cs al Parlament Jorge Soler ha demanat aquest diumenge explicacions a la Generalitat per no haver evacuat “als nens atrapats en una casa de colònies” de Montoliu de Segarre (Lleida), que s’han quedat sense calefacció ni aigua calenta a causa del temporal de pluges i neu, ha assegurat.

En un comunicat, el diputat per Lleida ha recordat que la cambra catalana va aprovar fa deu dies una moció per “millorar la mobilitat i l’accessibilitat en zones rurals, fent una renovació dels accessos i de les carreteres secundàries que tenen mancances de manteniment i problemes de seguretat viària”.

“No es pot deixar incomunicada la gent i no respondre amb celeritat”, ha apuntat Soler, que ha celebrat que, malgrat tot, els nens estiguin ben i puguin tornar a casa seva.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor