C’s critica que l’Ajuntament paralitzi les llicències del projecte hoteler de Drassanes

  • La líder de C's a l'Ajuntament de Barcelona, Carina Mejías, ha criticat que el Govern municipal hagi paralitzat "de manera arbitrària" les llicències del projecte hoteler de Drassanes després d'haver sol·licitat a la Generalitat elaborar un pla de protecció de l'entorn de la muralla medieval de Drassanes, declarada Bé Cultural d'Interès Nacional.

VilaWeb
24.10.2016 - 18:31

BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)

La líder de C’s a l’Ajuntament de Barcelona, Carina Mejías, ha criticat que el Govern municipal hagi paralitzat “de manera arbitrària” les llicències del projecte hoteler de Drassanes després d’haver sol·licitat a la Generalitat elaborar un pla de protecció de l’entorn de la muralla medieval de Drassanes, declarada Bé Cultural d’Interès Nacional.

En un comunicat, ha assegurat que la decisió “és abusiva i pot incórrer en responsabilitats que poden sortir molt cares als barcelonins si al final cal pagar indemnitzacions”.

Mejías veu “una moratòria encoberta preparada a la carta per frenar un projecte que té tots els permisos i ha complert tot el procediment”

Alhora, retreu al Govern d’Ada Colau que faci “un ús tortuós dels instruments de planejament urbanístic i de protecció del patrimoni per paralitzar projectes”.

“Aquesta decisió no obeeix a la necessitat de protegir el patrimoni de la ciutat, sinó a la voluntat de paralitzar el projecte”, que incloïa un pla d’inserció laboral per als veïns, ha afegit.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor