28.03.2017 - 16:26
BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)
El secretari de comunicació de Cs, Fernando de Páramo, ha celebrat aquest dimarts l’anunci d’inversions a Catalunya realitzat pel president del Govern espanyol, i ho ha atribuït a l’acord PP-Cs que les exigia: “Per això es recullen partides als Pressupostos”.
En preguntar-se-li en roda de premsa si creu que les promeses de Rajoy arriben en resposta a l’independentisme, ha confiat que siguin per respondre les demandes dels catalans, i també d’altres comunitats i de França, que també es beneficiaran del Corredor Mediterrani.
Ha interpretat que “el Rajoy de la majoria absoluta, dels aeroports buits i dels trens sense passatgers” no va acceptar la construcció del Corredor i ara ho fa després del seu acord amb Cs.
De Páramo ha afegit que, mentre Cs aposta per la connexió ferroviària amb Europa, el president de la Generalitat vol “la desconnexió de Catalunya de la resta d’Espanya i d’Europa”.
GOVERN “VICTIMISTA”
També s’ha referit a l’article conjunt del president i el vicepresident el Govern en el qual afirmen que les promeses d’inversió de l’Estat “han perdut tota credibilitat a ulls de la societat catalana”: De Páramo els veu “victimistes”.
Ha recordat que el dilluns es van complir els 18 mesos en què el primer full de ruta del Govern preveia declarar la independència: “El cronòmetre de la independència s’ha parat”.
Per a ell, en aquests 18 mesos s’ha perdut “temps, oportunitats i diners” i ha lamentat que el Govern acusi l’Estat d’incomplir promeses d’inversió a Catalunya quan ells han incomplit el seu compromís independentista.
A més, ha recordat que l’expresident de la Generalitat Artur Mas compareixerà el dimecres en el Parlament per explicar el finançament de CDC: considera “impossible que Mas no sapigués res del 4%, perquè també era president de CDC i no cola que segueixi tapant la corrupció”.