Cs acusa a Podem de fer-li “de crossa” a l’independentisme català

  • La diputada de Cs en el Parlament Lorena Roldán ha acusat a Podem d'exercir "de crossa" a l'independentisme català cada vegada que aquest es troba en una situació complicada, en referència a la conferència que impartirà aquest dilluns el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a l'Ajuntament de Madrid.

VilaWeb
21.05.2017 - 14:10

TARRAGONA, 21 (EUROPA PRESS)

La diputada de Cs en el Parlament Lorena Roldán ha acusat a Podem d’exercir “de crossa” a l’independentisme català cada vegada que aquest es troba en una situació complicada, en referència a la conferència que impartirà aquest dilluns el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, a l’Ajuntament de Madrid.

En un comunicat aquest diumenge després de visitar l’amfiteatre romà de Tarragona, Roldán ha emplaçat Puigdemont a assistir al Congrés dels Diputats per “negociar mesures i reformes que beneficiïn a tots els catalans” i no la celebració d’un referèndum d’autodeterminació, que ella considera la repetició de la consulta del 9N.

Segons Roldán, Puigdemont no assistirà a la Cambra baixa perquè “no li agrada el diàleg ni que li rebatin les idees”, i ha assegurat que la conferència del president de la Generalitat a Madrid serà un monòleg, sota el seu punt de vista.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor