Cospedal insta la dissolució d’ETA: “Sempre tindrem clar quins van ser els assassins i qui els assassinats”

  • La secretària general del PP i ministra de Defensa, Dolores de Cospedal, ha instat la banda terrorista ETA al fet que "es dissolgui d'una vegada" i els ha recordat que "encara que ens intenten explicar una cosa per una altra, els espanyols sempre tindrem ben clar quins van ser els assassins i qui els assassinats".

VilaWeb
22.04.2017 - 14:05

SEVILLA, 22 (EUROPA PRESS)

La secretària general del PP i ministra de Defensa, Dolores de Cospedal, ha instat la banda terrorista ETA al fet que “es dissolgui d’una vegada” i els ha recordat que “encara que ens intenten explicar una cosa per una altra, els espanyols sempre tindrem ben clar quins van ser els assassins i qui els assassinats”.

Cospedal ha intervingut al XIV Congrés Nacional de Noves Generacions del PP, que se celebra a Sevilla, on ha destacat que s’hagi nomenat president d’honor de Noves Generacions a títol pòstum al regidor assassinat per ETA fa 20 anys Miguel Ángel Blanco, esment que va deslligar una gran ovació dels assistents, encapçalats per la pròpia Cospedal.

Sobre la lluita contra el terrorisme, Cospedal lamenta que a ETA “diuen ara que fan o que no fan”, després del que els ha instat al fet que “es dissolguin d’una vegada”, deixant-los clar que “no intentin explicar-nos una cosa per una altra”.

“Nosaltres i tots els espanyols sempre tenim ben clar quins van ser els assassins i quins van ser els assassinats; quins anaven amb la democràcia i quins contra ella”, ha asseverat la secretària general dels populars, qui ha apel·lat a conceptes en aquest àmbit com a “memòria, dignitat, justícia i veritat”.

Sobre Miguel Ángel Blanco, Cospedal ha citat el lema del congrés de Noves Generacions, ‘Que res ens pari’, deixant clar que a més “aquest va ser el lema que va suposar la vida de Miguel Ángel Blanco”.

Ha apuntat que “alguns van creure que matant-lo l’anaven a parar, però avui l’esperit del que defensava Miguel Ángel Blanco i el dret a expressar-se lliurement està més viu que mai”.

Per això, el PP ha deixat clar que està “amb totes la víctimes del terrorisme, les seves famílies i amics; Noves Generacions sempre defensarà la dignitat, la justícia i la veritat”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor