Cospedal diu que la Generalitat es “retrata” quan només vol parlar de qüestions “exclusivament partidistes”

  • La ministra de Defensa i secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, ha dit aquest dimecres que la Generalitat es "retrata" perquè només vol negociar amb el Govern que presideix Mariano Rajoy qüestions "exclusivament partidistes", com el referèndum sobre la independència de Catalunya.

VilaWeb
11.01.2017 - 11:47

MADRID, 11 (EUROPA PRESS)

La ministra de Defensa i secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, ha dit aquest dimecres que la Generalitat es “retrata” perquè només vol negociar amb el Govern que presideix Mariano Rajoy qüestions “exclusivament partidistes”, com el referèndum sobre la independència de Catalunya.

“Retrata el Govern de la Generalitat, que no Catalunya, en aquest entossudiment de no voler parlar res més que de qüestions que li interessen des d’un punt de vista exclusivament partidista”, ha subratllat en una entrevista en la Cope, recollida per Europa Press.

Ha assegurat que la voluntat del Govern espanyol és “intentar arribar a acords” amb la Generalitat, però “en el marc de la Constitució”. Alhora, ha assenyalat que el Govern del PP protegirà el dret que tenen “tots” els espanyols a decidir sobre Espanya.

“Jo crec que un s’ha de carregar de raons i en aquest sentit el Govern espanyol ha d’intentar arribar a acords, i jo crec que estem fent el correcte”, ha sentenciat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor