16.04.2017 - 10:52
MADRID, 16 (EUROPA PRESS)
El vicepresident dels Estats Units, Mike Pence, arriba aquest diumenge a Corea del Sud, on inicia la seva primera gira per la regió d’Àsia-Pacífic.
Pence aterrarà a Seül hores després que Corea del Nord llancés, sense èxit, un míssil balístic que, segons les autoritats sud-coreanes i nord-americanes, podria tractar-se d’un míssil de rang mitjà. Washington ha confirmat que el projectil va esclatar “gairebé immediatament” després d’haver-se llançat.
El vicepresident nord-americà es dirigirà al Japó i Indonèsia després del seu pas per Corea del Sud en una visita que inclourà parada a les illes Hawái i a Austràlia, segons ha informat la Casa Blanca.
Pence realitzarà la gira fins al 25 d’abril acompanyat per la seva dona i les seves dues filles. Des de Seül, on estarà dos dies, partirà cap a Tòquio el 18, abans de recalar a Jakarta el 20, l’endemà passat a Sídney i, finalment, el 24 d’abril a Honolulu.