23.01.2026 - 14:17
|
Actualització: 23.01.2026 - 20:38
Ahir al matí, la consellera d’Interior, Núria Parlon, va anunciar que avui s’obriria un carril de l’autopista AP-7 en sentit sud, sense concretar-ne l’hora. Els altres dos continuaran tancats per reparació arran de l’afectació per l’accident ferroviari de Gelida. Més tard, el director del Servei Català de Trànsit, Ramon Lamiel, va concretar que la reobertura serà a les 14.00.
Parlon va indicar que els peatges de la C-32 es mantindrien aixecats mentre duri el tall parcial a l’autopista.
El tall es va fer dimecres a la tarda a l’altura de Martorell en sentit sud a petició del Ministeri de Transports espanyol per la inestabilitat de la via arran de la caiguda d’un mur de contenció, que va causar l’accident ferroviari de Gelida, amb un mort i 37 ferits.
Informació 🚘 SCT: el dissabte, 24 de gener obre un carril de l’AP7 direcció sud. Els altres dos continuen tancats per reparació arran l’afectació provocada per l’accident ferroviari. Es mantenen aixecats els peatges de la C-32. L’AP7 direcció nord funciona amb normalitat… pic.twitter.com/81Vzr1E6s6
— Parlon #apeudecarrer #interioriseguretatpública (@nuriaparlon) January 23, 2026