17.01.2017 - 14:20
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
La portaveu del Govern, Neus Munté, ha considerat que els acords que es preveuen arribar a en la Conferència de Presidents d’aquest dimarts són molt inconcrets i arriben “molt i molt tard” per part del Govern espanyol.
En roda de premsa, ha assenyalat com a exemple que es faci una comissió d’experts sobre un nou model de finançament autonòmic –després de recordar que està “caducat des de fa tres anys”– i la demanda d’estudiar la viabilitat i sostenibilitat de la llei de dependència.
“Si algú creu que són grans avenços, ho respectem, però es tracta d’acords molt inconcrets que xuten la pilota cap a davant en qüestions d’especial rellevància, però en els quals el Govern espanyol arriba molt i molt tard”, segons ella.