Condemnen a vuit anys de presó un home per haver intentat de matar dos companys de pis a Girona

  • L’acusat ha reconegut l’agressió i la fiscalia aplica l’eximent incomplet per alteració psíquica

VilaWeb
D'esquenes, el condemnat per intentar matar dos companys de pis a Girona (fotografia: ACN / Marina López).
13.01.2026 - 14:47
Actualització: 13.01.2026 - 17:42

L’Audiència de Girona ha condemnat a vuit anys de presó un home per haver intentat de matar dos companys de pis amb una ganivetada a Girona la matinada del 14 de gener de 2024. L’acusat ha admès durant la vista que els va agredir quan dormien.

La fiscalia i la defensa han acordat d’aplicar-li l’eximent incomplet d’alteració psíquica, atès que en el moment de l’atac tenia les capacitats afectades de manera important a causa d’un trastorn de tipus psicòtic. També han acordat de retirar la petició d’expulsió que demanava l’acusació pública, perquè el processat té arrelament al país.

A més de la pena de presó, el tribunal ha imposat al condemnat la prohibició d’acostar-se a les víctimes i de comunicar-s’hi durant set anys. L’Audiència l’ha condemnat de viva veu com a autor de dos intents d’assassinat.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor