Concentració a València per a donar suport al poble palestí

  • Els assistents han exhibit una gran bandera de Palestina i pancartes amb lemes com ara "València amb Palestina. Boicot a l'apartheid israelià", "Existir és resistir" i "Atureu el genocidi sionista a Gaza"

VilaWeb
17.10.2023 - 20:16
Actualització: 17.10.2023 - 21:38

Centenars de persones s’han concentrat a la plaça de l’Ajuntament de València per a mostrar suport al poble palestí i condemnar i “rebutjar el genocidi israelià”. La protesta, convocada per la Comunitat Palestina, BDS País Valencià i el Comitè de Suport al Poble Palestí, ha començat a les 19.00 i ha transcorregut sense incidents.

Els assistents han exhibit una gran bandera de Palestina i unes quantes pancartes amb els lemes “València amb Palestina. Boicot a l’apartheid israelià”, “Existir és resistir” o “Atureu el genocidi sionista a Gaza”. També hi han estat presents uns quants regidors de Compromís, entre ells la portaveu municipal, Papi Robles.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor