Compromís, portaveu del Grup Mixt en les comissions d’Agricultura i Medi Ambient del Senat

  • Els membres de Compromís -integrats en el Mixt- Jordi Navarrete i Carlos Mulet seran els representants d'este grup com a portaveus al senat per a les comissions d'Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic, Pressupostos i Peticions. A més, seran vocals en les comissions d'Entitats Locals, General de Comunitats Autònomes (CA) i Incompatibilitats.

VilaWeb
09.09.2016 - 17:02

MADRID, 9 (EUROPA PRESS)

Els membres de Compromís -integrats en el Mixt- Jordi Navarrete i Carlos Mulet seran els representants d’este grup com a portaveus al senat per a les comissions d’Agricultura, Medi Ambient i Canvi Climàtic, Pressupostos i Peticions. A més, seran vocals en les comissions d’Entitats Locals, General de Comunitats Autònomes (CA) i Incompatibilitats.

Navarrete ha estat designat per encarregar-se de les comissions d’Entitats Locals, CA, Medi Ambient i Pressupostos. Per part seua, Mulet, s’ocuparà de les d’Agricultura, Incompatibilitats i Peticions. A la reunió han participat representants de Convergència, Ciutadans, Coalició Canària, Compromís, Nova Canària, Fòrum, EH-Bildu, UPN i l’Agrupació Socialista de la Gomera.

El senador Jordi Navarrete ha assenyalat que “serà un orgull poder aportar coneixements i exercir l’acció política a la comissió de Medi Ambient i Canvi Climàtic”. A més en matèria de pressupostos des de Compromís han reivindicat “més inversions en infraestructures i finançament per al País Valencià”.

L’altre senador de Compromís, Mulet, ha indicat que “poder situar Compromís a la comissió d’Agricultura serà un instrument molt útil per als interessos valencians” per a “poder conèixer el dia a dia d’esta comissió del sector primari”, que per a València és “un sector econòmic transcendental”.

Recomanem

Fer-me'n subscriptor