06.05.2017 - 10:53
BARCELONA, 6 (EUROPA PRESS)
Els comerços de Barcelona als barris inclosos a la declaració de la ciutat com a municipi turístic podran obrir aquest diumenge i els de les dues setmanes següents.
En concret, estaran autoritzats a obrir comerços de 17 barris d’eixos comercials de Ciutat Vella, Eixample, Sants-Montjuïc, La Marina-Zona Franca, Gràcia i Sant Martí.
Els establiments que obrin en aquestes zones podran fer-ho de les 12.00 a les 20.00 hores, el mateix horari que tindran els altres dos diumenges de maig i els dos d’octubre –l’1 i el 8– en què estaran autoritzats.
L’obertura d’establiments del diumenge se suma a diverses activitats organitzades per diversos eixos comercials de la Fundació Barcelona Comerç per a aquest dissabte, a Sarrià, Sants-Les Corts i Gran de Gràcia.
L’eix Marina-Zona Franca celebra una festa temàtica en forma de fira marinera i camperola; Sarrià ofereix una mostra de comerç i gastronomia al carrer; Gran de Gràcia defensa el comerç de proximitat; i Sants-Les Corts converteix el carrer Galileu en un passeig comercial i d’actuacions tallat al trànsit.