Columna publicarà en català la cinquena entrega de la sèrie ‘Millennium’ el 7 de setembre

  • Columna Edicions publicarà el 7 de setembre en català 'L'home que perseguia la seva ombra', en un llançament mundial simultani de la cinquena entrega de la sèrie 'Millennium', la segona consecutiva escrita per David Lagercrantz, segons ha informat l'editorial en un comunicat.

05.04.2017 - 12:56

BARCELONA, 5 (EUROPA PRESS)

Columna Edicions publicarà el 7 de setembre en català ‘L’home que perseguia la seva ombra’, en un llançament mundial simultani de la cinquena entrega de la sèrie ‘Millennium’, la segona consecutiva escrita per David Lagercrantz, segons ha informat l’editorial en un comunicat.

En aquesta entrega, Lagercrantz entreteixeix una electritzant història sobre l’abús de poder i les ombres que, des de nena, vigilen Lisbeth Salander, qui està complint condemna a la presó de Flodberga.

La saga torna amb aquest títol després del llançament del quart volum, ‘El que no et mata et fa més fort’, que ha venut sis milions d’exemplars en més de 40 països i amb el qual Lagercrantz es va submergir en l’univers de Lisbeth Salander, continuant així amb la trilogia escrita per Stieg Larsson.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor