24.09.2016 - 16:09
BARCELONA, 24 (EUROPA PRESS)
El líder del PSC a l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, ha defensat aquest dissabte que el primer secretari del PSOE, Pedro Sánchez, està “fent el que ha de fer”, intentant articular una alternativa al Govern del president en funcions, Mariano Rajoy.
“Està fent el que ha de fer, que és tot el possible perquè hi hagi un canvi de govern i generar una alternativa que faci fora a Rajoy del Govern”, ha sostingut Collboni després de preguntar-li pels periodistes durant la festa major de Barcelona, La Mercè.
Sánchez ha cridat aquest dissabte a Podem i a C’s a configurar un govern de canvi, i ha avisat que mai facilitarà un executiu liderat pel PP, malgrat les pressions de diversos barons socialistes: “El PSOE no se n’abstindrà, donarem la cara i intentarem formar un govern alternatiu”.