Ciutadans votarà en contra de la derogació de la reforma laboral

  • El portaveu de Ciutadans al Congrés dels Diputats, Juan Carlos Girauta, ha avançat que el seu grup parlamentari votarà en contra de la proposta del PSOE que reclama al Govern espanyol acabar amb la reforma laboral perquè el seu partit "no està en el model de derogar".

VilaWeb
13.12.2016 - 12:54

MADRID, 13 (EUROPA PRESS)

El portaveu de Ciutadans al Congrés dels Diputats, Juan Carlos Girauta, ha avançat que el seu grup parlamentari votarà en contra de la proposta del PSOE que reclama al Govern espanyol acabar amb la reforma laboral perquè el seu partit “no està en el model de derogar”.

El PSOE sotmetrà a votació aquest dimarts en el Ple del Congrés una proposició no de llei en la qual insta el Govern espanyol a derogar la reforma laboral impulsada per l’executiu de Mariano Rajoy i a elaborar un nou Estatut dels Treballadors.

Sobre aquesta qüestió, Girauta ha explicat que derogar la reforma dels populars en matèria laboral suposaria “anar-se’n al model laboral del PSOE” que “també ha fracassat”. “Els models del PP i del PSOE tenen tots dos al llarg de la història la mateixa mesura d’atur, que és una salvatjada”, ha remarcat.

En una entrevista a ‘Los Desayunos’ de TVE, el portaveu ha argumentat que “no té sentit” derogar la reforma laboral, tot i que té diversos punts que sí podrien ser reformats, perquè els problemes del model laboral a Espanya són altres com “la dualitat i la precarietat”.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor