27.03.2017 - 17:11
Proposa un viatge “fascinant i acrobàtic” als orígens de la humanitat
L’HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 27 (EUROPA PRESS)
Cirque du Soleil portarà a l’Hospitalet de Llobregat el seu nou espectacle ‘Totem’, que proposa un viatge “fascinant i acrobàtic” als orígens de la humanitat, dirigit i escrit per l’aclamat director canadenc Robert Lepage, que podrà veure’s a partir del 23 de març del 2018, després de passar per Madrid i Sevilla.
Després de sis anys sense visitar Barcelona, la nova ubicació de la seva carpa blanca estarà en el Districte Cultural de l’Hospitalet, en la Travessia Industrial, al costat de l’Estadi Municipal, ha anunciat en un comunicat aquest dilluns Magma Cultura.
Amb un elenc de 46 artistes, actors, músics i cantants, ‘Totem’ transporta els espectadors en un viatge per l’evolució humana, des de la seva forma d’amfibi fins al seu desig últim de volar, i explora el que uneix als éssers humans amb les altres espècies, així com “els seus somnis i el seu potencial infinit”.
L’obra ha rebut el premi Drama Desk a l’Experiència Teatral Única, i és la segona col·laboració de Lepage amb la companyia canadenca, després de ‘KÀ’, que es representa de forma permanent a Las Vegas (Estats Units) des del 2004.
Les entrades per ‘Totem’ s’obriran al públic general el dilluns 3 d’abril, per a una obra que posarà al costat de proeses acrobàtiques altes dosis de comèdia, girs teatrals i impactants efectes especials, a més de detalls escenogràfics i projeccions.
En l’espectacle, s’han integrat fotografies fetes per Guy Laliberté durant la seva ‘Poetic Social Mission’ a bord de l’Estació Espacial Internacional, i han vist l’obra 4,8 milions de persones des de la seva estrena a Mont-real (Canadà) el 2010.