28.03.2017 - 15:19
BARCELONA, 28 (EUROPA PRESS)
El president de Cecot, Antoni Abad, ha reclamat aquest dimarts que els representants empresarials puguin “estar en el dia a dia” de les inversions en infraestructures anunciades aquest dimarts pel president del Govern central, Mariano Rajoy, per poder fer un seguiment i implicar-se de forma directa per poder prioritzar, accelerar o recuperar temps en algunes execucions amb retards.
En un comunicat després de la jornada ‘Connectats al futur’ celebrada a Barcelona, Abad ha destacat el desencantament entre el sector empresarial i logístic produït per “una falta de raó o de criteri lògic” en el pla d’infraestructures de les dues últimes dècades, sobretot en aquelles que són bàsiques per al desenvolupament de diverses regions.
“M’atreviria a dir que seria exigible demanar responsabilitats per tot el que ha succeït fins ara”, ha afegit, argumentant que està en joc la supervivència de les empreses i el futur del país.
La patronal de Terrassa (Barcelona) ha agraït el gest i l’interès del president del Govern central per explicar el seu nou projecte d’inversions en infraestructures per a Espanya i per a Catalunya, però ha manifestat el seu escepticisme en el compliment de les obres anunciades.
“Tenint en compte tot el bagatge de propostes, reivindicacions, dotacions, aprovacions i, finalment, no execucions sobre les propostes acordades en períodes anteriors amb quina base espera el Govern central que tinguem la confiança suficient com per creure que de debò es desenvoluparà i executarà en el futur?”, ha argumentat.