Cecilia Bartoli portarà al Palau de la Música 400 anys de música italiana el dilluns

  • La mezzosoprano virtuosa del bel canto Cecilia Bartoli torna al Palau de la Música Catalana dilluns que ve per reviure "Un viatge per 400 anys de música italiana", ha informat l'auditori en un comunicat.

VilaWeb
21.03.2017 - 18:17

BARCELONA, 21 (EUROPA PRESS)

La mezzosoprano virtuosa del bel canto Cecilia Bartoli torna al Palau de la Música Catalana dilluns que ve per reviure “Un viatge per 400 anys de música italiana”, ha informat l’auditori en un comunicat.

Amb les entrades pràcticament esgotades, l’artista oferirà un dels seus pocs recitals amb piano a força de pirotècnia vocal, dinàmiques contrastades, control tècnic i bellesa de timbre.

La cantant romana interpretarà un ampli repertori d’àries i cançons començant a les portes del segle XVII en la Florència dels Medici, seguint per Nàpols, Roma i Venècia, tres ciutats amb un destacat paper en el desenvolupament de l’òpera.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor