CCOO diu que a Catalunya és on s’han perdut més llits entre 2010 i 2014

  • El sindicat CCOO ha assegurat aquest dilluns que Catalunya és la comunitat on s'han perdut més llits entre el període 2010 i 2014, segons un estudi sobre l'evolució de llits en els centres públics espanyols.

VilaWeb
19.09.2016 - 11:07

BARCELONA, 19 (EUROPA PRESS)

El sindicat CCOO ha assegurat aquest dilluns que Catalunya és la comunitat on s’han perdut més llits entre el període 2010 i 2014, segons un estudi sobre l’evolució de llits en els centres públics espanyols.

Segons ha informat el sindicat en un comunicat, el territori català ha perdut 2.079 llits, mentre que la Comunitat de Madrid ha perdut 600 i Andalusia, 519, si bé la Rioja n’ha sumat 139 i Navarra 112.

L’organització ha reclamat al Govern i a la Conselleria de Salut que faci les necessàries correccions per “revertir” les retallades dels últims anys.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor