18.03.2017 - 12:27
CONCA, 18 (EUROPA PRESS)
El ministre de Justícia i diputat del PP per Conca, Rafael Catalá, ha demanat aquest dissabte als que “no volen recolzar” els pressupostos per 2017 del Govern nacional i als que no volen liberalitzar l’estiba portuària que “donin la cara i que ho expliquin”.
Durant la seva intervenció al XIII Congrés del PP, Catalá ha recalcat el “compromís” per Espanya i els espanyols dels ‘populars’ i d’un Govern central “responsable” que sap “assumir responsabilitats” i que ha estat capaç “de fer que l’Espanya d’avui” no tingui res a veure amb la de fa anys.
Al·ludint a aquesta responsabilitat ha recordat que aquest mateix divendres el Consell de Ministres va abordar diferents assumptes “donant la cara”, i ha apuntat que en aquesta línia, per exemple, seguiran “protegint a les persones que pitjor ho passen i poden perdre el seu habitatge”, ampliant dos anys les mesures perquè no hi hagi desnonaments, encara que “després són uns altres els que van dient que són ells que els que protegeixen als espanyols”.
A més, com a diputat per Conca, ha ressenyat que els ‘populars’ són els que estan “barallant” i han donat passos en aquesta direcció perquè “un grandíssim projecte industrial” com és el Magatzem Temporal Centralitzat (ATC) de residus nuclears de Villar de Cañas “vagi per davant i defensant els interessos, l’ocupació i l’economia de Conca, Castella-la Manxa i tota Espanya”, ha subratllat.
Rafael Catalá ha admès, en clau regional, que el PP té “molta feina per davant en el dia a dia i amb la mirada posada en la primavera de 2019”, en les eleccions autonòmiques i municipals. “I les guanyarem, com les de 2015, amb el treball de tots tornarem a enviar un missatge de confiança als espanyols i governarem en ajuntaments, comunitats autònomes i Espanya”, ha expressat.
Per això, el diputat per Conca ha apostat per “fer un partit fort i unit, de les idees i propostes per a Espanya i no del sovintejo del dia a dia”. “Aquest partit fort ho ha de ser aquí”, on durant tota la jornada s’està “donant un exemple de debat, propostes i unitat”, i durant aquests dos caps de setmana de cites congressuals del PP.
El ministre de Justícia –que ha saludat durant la seva intervenció a la presidenta del PP català, Alicia Sánchez-Camacho, que s’ha incorporat a la cita conquense– ha reconegut que en la seva vida hi ha hagut “un abans i un després” des que va venir a encapçalar les llistes del Congrés per la província i ha donat les gràcies a la dedicació i el suport que li ha mostrat Cospedal i el partit a Conca.