02.05.2017 - 12:49
BARCELONA, 2 (EUROPA PRESS)
Les vendes de productes de proximitat de Caprabo han registrat un increment del 15% en l’últim any amb la introducció de prop de 200 noves referències i 28 nous petits productors i cooperatives agràries de Catalunya.
Segons ha informat la cadena de supermercats aquest dijous en un comunicat, l’augment d’un 10%, tant en productes com també en nombre de productors, enriqueix la seva oferta de proximitat fomentant la varietat i la qualitat.
Caprabo explica des del 2013 amb un Programa de Proximitat per Comarques, amb el que en els supermercats de Caprabo es poden trobar fins el 2.400 productes de proximitat de les diferents comarques de Catalunya procedents d’uns 300 petits productors i cooperatives agrícoles.
Per comarques, la que suma més productes i més proveïdors és l’Anoia, amb 246 productes de 24 productors.
Per contra, Barcelona i la seva àrea metropolitana constitueixen la zona que té la menor penetració de Catalunya, gairebé la meitat que en la resta de comarques.