10.01.2017 - 13:02
BARCELONA, 10 (EUROPA PRESS)
CaixaBank llançarà aquest dimecres per tot l’any 2017 la campanya corporativa ‘Family’, amb la qual pretén captar i fidelitzar clients particulars a llarg termini, amb productes com Family assegurances, Family nòmines i Family préstecs, ha informat en un comunicat.
La campanya s’inspira en els llaços de confiança de la família i serà el fil conductor de les accions publicitàries de l’entitat financera presidida per Jordi Gual, ha publicat aquest dimarts el diari Expansión.
CaixaBank, que té 13,8 milions de clients, ha reforçat i augmentat durant el 2016 el seu lideratge en la banca de particulars a Espanya, amb una quota de penetració del 29,5% (+120 punts bàsics) i del 25,7% com a banc principal (+170 punts bàsics), segons la consultora FRS Inmark.
Així, CaixaBank segueix creixent com a banc principal dels espanyols, i amb Family aspira a “continuar incrementat” aquesta quota al 2017 basant-se en els conceptes de comunicació amb el client, proximitat i empatia.
Family englobarà tots els productes de banca de particulars de l’entitat i és un “concepte coherent” amb els valors de CaixaBank.
A més, el nombre de llars a Espanya va augmentar durant el 2015 i va arribar als 18.346.200, cosa que va suposar un 0,2% més que l’any anterior després d’anys de reculada, segons dades de l’Institut Nacional d’Estadística (INE).