08.04.2017 - 14:17
BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)
El líder d’ERC a l’Ajuntament de Barcelona, Alfred Bosch, ha emplaçat l’alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, a estar a l’altura del que ha definit com un moment de canvi important, la celebració d’un hipotètic referèndum d’independència en 2017: “Que no tingui dubtes i no tema a les inhabilitacions. Alcaldessa, posi les urnes”.
Ho ha dit aquest dissabte en la seva intervenció en la ‘Festa de la República’, a la qual han assistit més de mig miler de persones i en el qual han intervingut el vicepresident de la Generalitat, Oriol Junqueras; la secretària primera del Parlament, Anna Simó, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, a més dels consellers Carles Mundó i Meritxell Serret.
Bosch ha assegurat que Barcelona “ha d’estar al servei del país i fer actes de generositat” i ha recordat que va ser la primera gran ciutat que va proclamar la República en 1931.
“Ens diran que les sobiranies són moltes i són plurals, però la mare de totes les sobiranies és la sobirania nacional”, ha sostingut en una al·lusió indirecta al nou partit dels ‘comuns’, que celebra aquest dissabte la seva assemblea fundacional.
A més, ha manifestat que “la por no és amic del canvi” i ha emplaçat Colau a no tenir por i a impulsar el canvi des de la ciutat de Barcelona.